לתשומת ליבכם!
א. צרכן שביצע עסקה לרכישת פרחים, עציצים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים (מוצרים פסידים), ואשר מעוניין לבטל את הזמנתו יודיע על כך תוך שעה ממועד ביצוע ההזמנה (או ממועד יצירת הקשר הטלפוני עם החברה בשעות הפעילות). במידה וההזמנה אמורה להתבצע ביום אחר, ניתן יהיה למסור הודעת ביטול עד 5 שעות לפני מועד ביצוע ההזמנה בשעות פעילות מרכז ההזמנות (ימים א'-ה' 8:30-19:00 יום ו' וערבי חג 8:30-13:00. )
ביטול הפעולה יתאפשר כל זמן שטרם נשלחו המוצרים על ידי החברה ו/או מי מטעמה לכתובת שנמסרה בהזמנה.
ב. ביטול רכישה של כל מוצר אחר (שאינו מתכלה/ פסיד כאמור) ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
ג. כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול.
ד. ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, החברה רשאית לגבות דמי משלוח, ודמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, והמוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
ה. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
במקרה של תלונת לקוח, התלונה תענה ותטופל ע"י שירות הלקוחות של זר פור יו עד 48 שעות. תלונות על איכות מוצר מתכלה מתקבלות בטווח של 48 שעות מזמן האספקה ובהצגת המוצר בלבד.
ניתן ליצור קשר בטלפון 03-9541700, במייל Info@zer4u.co.il, או בעמוד זה. יש לציין את מספר ההזמנה של הצרכן.