הדרכות נגישות לעובדים
כחלק מההיערכות הכללית בנושא, מודרכים מנהלי הסניפים וצוות העובדים במידע והתנסות להענקת שירות נגיש.
נגישות לסניפים
לקוח הבוחר להגיע אלינו יוכל להיעזר במתקני הנגישות הרשומים מטה:
1. דרכי גישה ומעברים נוחים. החלל הפנימי בסניפי ZER4U מעוצב תוך שימת דגש על מעברים רחבים,
על מנת לאפשר מעבר נוח של כיסא גלגלים או עזרי הליכה אחרים.
2. עמדת מכירה ודלפק שירות נגישים לקבלת ייעוץ, שירות ומכירה.
3. לקויי שמיעה יכולים להיעזר בלולאת השראה, מכשיר מיוחד המוצב בסמוך לקופה בסניף, ומסנן את קולות
הרקע כך שניתן לשמוע רק את נותן השירות.
4. תאורה טובה בכל מרחב העסק לטובת לקוחות עם לקות ראייה.
5. עזרה אישית של מחסנאים בהובלת והעמסת הציוד הנרכש לרכב הלקוח במידת הצורך.
נגישות מוקד ההזמנות הטלפוני
לקוח הבוחר לבצע את הזמנתו באמצעות מרכז ההזמנות, יוכל להיעזר בפתרונות הנגישות הרשומים מטה:
1. מענה טלפוני בחיוג חינם 1-700-500-800 ו/או 5444* -ללא מוסיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.
2. חלופות ליצירת קשר:
פקס: 03-9507529
דוא"ל: supervisor@zer4u.co.il
3. המוקד נגיש בשפות: עברית, אנגלית ורוסית.
נגישות אתר האינטרנט
באתר האינטרנט קיימים התוספים הבאים : (תמיכה בדפדפנים כרום ופיירפוקס)
התאמה לעיוורי צבעים
התאמה לכבדי ראייה
הדגשת קישורים וכפתורים
הגדלת פונטים
הפסקת תנועתיות
הפעלת ניווט מקלדת
דרכי התקשרות
אנו נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור חווית הקניה הנגישה. להלן דרכי יצירת קשר:
רכז נגישות: מר' אלעד דיין
טלפון: 077-5444444
פקס: 03-9665555
דוא"ל: elad@zer4u.co.il